söndag 31 maj 2009

tatuering.............VAD!


Vet inte vad jag gett mig in på, men tanken är att jag straxt ska ge mig iväg och tatuera mig. Yikes. Mest spänd på hur jag kommer reagera på det hela.Blir det någon form av smärta och blir det då uthärdligt? Har ju småflinat när jag sett andra gråta krokodiltårar. Ska jag få äta upp det, eller? Enda förberedelsen jag gjort är att ta reda på om det fungerar att tatuera sig när man har en pacemaker. Svaret är enbart att man inte ska just göra det vid den "ficka" där har opererat in pacemakern. Anledning mest för att de måste då förstöra konstverket vid batteribyte och att det KAN döljas ev. infektioner. Nu får ni fundera på vilket motiv själva, det lär nog märkas. :) Lite av tatueringens idé att det ska synas. Ha det gött i solen!

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Jag har bara en gissning: BAJEN! (eller något som har med det att göra i alla fall)