tisdag 24 mars 2009

Hej tebaka i cybervärlden...........

Ja här sitter man efter en dag på jobbet då. Knepigt P-möte denna gång. Många viktiga frågor och få deltagare. Borde lära mig att hålla min mun stängd, mår ju bara skit efteråt. Det VET jag ju och ändå så pratar jag först och tänker sedan. Ville ju bara säga det som många säger innan och efter p-mötet, men när nu de var borta så föll det ju liksom på min lott. Egentligen så ville jag ju bara ta upp det så det blev sagt och man fick dryfta det hela med övriga. Så varför mår jag dåligt för då? Hmmmm. Hoppas övriga inte tar åt sig, för det var inte meningen. Förutom det så mår jag ju bra då och ska nu hoppa i sängen.

1 kommentar:

Mia sa...

Måste du alltid undra vad andra tycker om vad du säger?Du har väl en egen åsikt som alla andra i världen.Det är väl ingen annan som gör i våran arbets grupp.MvH