söndag 12 oktober 2008

Ja det var ju ett tag seeeeeeeeeen..........


Ingen ström avstängd eller trasig dator att skylla på, utan ren slöhet. Manu Chao i högtarna dånande ut sin musik och det är grymt svårt att s i tt a stiiiiiiiiiiiill vid datorn. Söndagkväll är det i varje fall och världen tjatar om finanskriser och Zlatan missar målet. Bara katastrofer med andra ord. Då är det tur att man har en familj som lyser upp dagen/kvällen och ett grymt härligt arbete. Oops nu höll jag på att glömma något extremt viktigt, BAJEN. Ja se där Elin där tappade du nästan kaffekoppen? :) Jodå, det är ledljuset i min nattsvarta vandring i livet. Men måste ju ha fler saker att glädja mig åt då och sedan är det ju en vecka kvar tills bajen lirar mot Skansen if. Nä nu lutar jag mig bakåt i kontorsstolen och njuter av Manu Chao.

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Ja, herregud hur kunde du nästan glömma det! Det viktigaste av allt....men du J-O...jag tror att Skansen vinner...;) Ses i morgon på P-mötet du! Kram på re så länge